mandag 31. august 2009

Pannekaker/lapper!

Jeg har mast om det massevis av ganger allerede, men når jeg oppdager noe nytt føler jeg at jeg må fortelle om det!
Jeg tåler jo ikke hvete, så da jeg var på obs! her i forrige uke for å skulle kjøpe bla soyamelk kom jeg plutselig over denne pakken:

Oatly lager produkter av hvete, som dermed er helt trygt for meg å spise. Prisen var jo dyr nok, hele 55kr for denne pakken, men måtte prøves!

Jeg lånte med meg Mamma sin takke for å lage lapper! Røren inneholdt 22g karbo pr 100g så det ville ikke vært så masse jeg kunne spist om jeg lagde pannekaker, men ved lapper ble det litt mer! (ja, for jeg går jo for tiden på lavkarbo diett også!!)

40 herlige lapper ble det!! Dog litt tynne, men men!

Jeg har jo, som kjent dilla på spinat så jeg stekte det sammen med litt bacon...

...helte over og gumlet i meg!

Yummi!!

Kan anbefales!

2 kommentarer:

Lavynnia sa...

Du kan jo svare ham, tenk om han har en enda kjekkere venn som han har lyst til å introdusere for deg en vakker dag! ;)

Eller så kan du gå ut og danse, hvis du liker slikt. Jeg leste en blogger som hadde funnet sin nåværende kjæreste på denne måten. Menn liker visst kvinner som beveger seg til rytmer, og det spiller ingen rolle om du selv synes at du danser bra eller dårlig. Så lenge du liker det, så faller han nok for deg, tenker jeg:)

Har ihvertfall hørt at det er sånn det pleier å skje:)

Det er forresten ganske morsomt å se de forandringene du driver og gjør med bloggen din, nesten noe nytt hver gang jeg er innom. Eller bare nesten da....;)

Egentlig så hadde jeg veldig lyst til å legge meg nå, men sitter og venter på at ukens tirsdagstema skal legges ut. Det har ikke skjedd noen utvikling der inne, så jeg lurer på om hun Maria har sovnet, jeg:/ hmm......

Jeg vil delta nå, jeg!!!! :P

Og siden du skriver så mye om spinat her inne, så virker endelig påvirkningen din, så jeg tror jeg skal dra innom butikken imorgen og handle litt:) Raringen;)

Masse nattaklemmer til deg, og kos deg på jobb imorgen! :)

Bling - our elf on the shelf sa...

Noen ganger er ting verd noen kr ekstra. Så utrolig godt ut da, selv om jeg er ekstremt skeptisk til den derre spinaten *fnis*