tirsdag 25. august 2009

Parykk!

Jeg har alltid hatt lyst på langt, tynt hår med fall i, men håret mitt er bare ikke slik... Det er tykt, kort og med krus i når det regner. Ikke akkurat drømmen det nei...

I London kom jeg over en bunke med parykker som var virkelig flotte. Prisen var ikke akkurat billig, men fikk prutet ned til ca 500kr så da var det mye bedre! Jeg syns denne var så vakker at jeg måtte bare kjøpe den!



Har brukt den noen ganger, men blir ikke så veldig ofte for er jo flaut også da!!

Posted by Picasa

1 kommentar:

Lavynnia sa...

Synes håret ditt høres myyyye bedre ut enn det motsatte. Tynt hår har visst lett for å pistre seg til, og så sitter du der og føler at du har en dårlig hårdag:(

Men jeg tror vi alle har det litt likedan. Har man tykt hår, så vil man ha noe annet. Har man krøller, vil man ha slett hår. Har man kort hår, vil man ha langt hår:) og så videre....

Det er nok veldig få her i verden som virkelig er hundre prosent fornøyd med håret sitt. Kan ikke du prøve å ta på deg parykken din når du skal ut og danse en kveld? Når du skal ut på byen, eller lignende? Ingen kjenner deg igjen, og du kan virkelig slå ut håret, bokstavelig talt! ;D haha

Klem på deg!