tirsdag 11. august 2009

Ferien del 6 og feminin!

Denne uken er mandagstema ordet FEMININ.
Det er vel egentlig ikke noe en kan erklære meg for å være. Eller ikke misforstå meg, jeg er vel ikke særlig maskulin heller... Jeg er på en måte nøytral, men dog feminint prøvende! Jeg har en gryende forkjærlighet for å pynte meg med skjørt og høye hæler, men jeg har enda ikke kommet til hverdagssminking, øredobber og smykker. Heller ikke bruker jeg parfyme i hverdagen... Men som sagt, jeg prøver og lærer stadig nytt!

Men på ferien fant jeg noen meget FEMININE eksemplarer fra alveriket som jeg mer enn gjerne deler med dere!

Denne figuren såg jeg i et vindu i Cochem på ferien.
Så vakker, så yndig, litt skummel, men dog ikke minst FEMININ!
Jeg fikk virkelig lyst til å ta den med meg, men kunne ikke av 2 grunner. For det første ville den ta ALT for mye plass i bilen (som allerede var full når vi kjørte hjemmefra) og pga prisen som var på vel 1000nok.
Men jeg kommer alltid til å bære den i mitt minne!!



I den samme butikken fant jeg denne vakre skapningen av en Drømme Alv!
Virkelig vakker, FEMININ og tiltalende! Bare se på de flotte vingene! Utrolig!
Ikke minst var både prisen og størrelsen på min side så denne damen fikk være med meg hjem for å passe på meg og verne om drømmene mine!

:)

For flere bidrag, trykk her

8 kommentarer:

JULIEK sa...

Ja mer feminine kan man vel ikke bli : )

Rimkogeren sa...

Fascinerende

Anonym sa...

Alver er spesielt vakre og feminine, synes jeg. Så dette var et flott valg på ukens ord:O) Fin uke videre!

linsky sa...

Veldig feminine og flotte! Så fint at du fikk med deg en hjem da. :)

Malys krok sa...

Alvene du fant på din vei var virkelig vakre og feminine. Passet godt til dette tema. Takk for hyggelig kommentar. Fra Margit.

Melusine sa...

Nydelig feminine skapninger er disse alvene og veldig bra for ukens tema! Skjønner godt du ønsket å ha med den figuren, den var vakker og mystisk!

Takker for fin kommentar hos meg :)

Camilla Elstad sa...

Flotte feminine alver! :D

Turid Holm Flaa sa...

Nydelig med en egen alv!