torsdag 13. august 2009

Dagens kreativitet!

Da var det en ny dag for mine kreative (etter jobb) prosjekter!



Grunningen var heldigvis tørr så nå har de fått på første strøk av hvitmalingen! Begynner allerede å ligne noe dette her!! Gleder meg stort til det er ferdig (skal ikke vise mer bilder av de nå før det, så det så!)



Jeg har desverre ikke så mange dukker i heimen min så bamsefar får duge!
I dag har jeg nelig fått laget madrass, dyne og pute til sengen min!!
Og ja, jeg er stor fan av OleBrumm!! Så dermed måtte det bli sengesett av det!! Alle delene inneholder innerpute og yttertrekk! Ikke noe tull her!!

Jeg har lenge hatt lyst til å leke meg med wall-stickers og i dag fikk jeg tak i noen!
Midtstill


Denne hengte jeg i gangen min! Tenkte det var kjekke ord å lese når en kommer hjem fra en slitsom dag!



Denne passet fint på baderomsspeilet!
Ordene passet fint som påminning til å like seg selv!
Når en står der, trøtt og sliten er det kjekt med noen oppmuntrende ord, og ikke minst er det sant! Hvis en er glad i ting/mennesker så er de vakre uansett!!

Nei, nå er det på tide å komme seg i seng før tidligvakt i morgen igjen!
Nattinatt!

1 kommentar:

Kruspersille sa...

Åhh, dissa WallDeco-greiene har jeg også :)