lørdag 8. august 2009

Ferielysten, men ingen å reise med??

Jeg har nettopp oppdaget noe fantastisk! Det er enda håp for single folk som vil på ferie!!


Nettstedet Carpe Diem arrangerer massevis av turer for single mennesker hele året igjennom!
De har turer innen alle kategorier, alt fra badeferie til språkkurs rundt i verden, samt opplevelsesferier på havet, på sykkelen eller med beina fatt. Det er også egne turer for de under 40, da de fleste turene er uten aldersgrense.

Turene varer fra en helg til en uke, og er nok ikke bland de billigste turene en kan få tak i, men med tanke på at alle som deltar er singel (og kanskje også under 40!) skulle gjøre sjansen gangske stor for nye bekjentskaper iallfall!

Så neste gang du kjenner på savnet at du ikke har noen å reise med fordi "alle andre" har egen familie eller andre grunner til ikke å være med deg, så GRIP DAGEN på egenhånd og kom deg avgårde!

:)

2 kommentarer:

Lavynnia sa...

ååå, så herlig! :D Gleder meg med deg:):):) Blir det noe mer ferie på deg? Håper det, for du fortjener det virkelig, altså!

Takk for kommentar inne hos meg:) Jeg ble så glad for at jeg kunne hjelpe deg, og sikkert mange andre der ute. Jeg tenkte en stund på å melde meg, jeg også, men det er som du nesten sier, finner du meg der? Og hjelp, hva gjør jeg da? ;)

hihi:D

Tenkte å kalle meg noe kjempekjedelig slik at du bare passerer meg og finner deg noen andre å leke med;) haha. Er jeg ikke morsom? Neida, jeg bor uansett ikke i Bergen, så det hadde nok ikke kunnet bli noen aktiviteter for oss to:) To sprø jenter.. hahaha

Der ser du! NÅ begynner det å skje saker og ting her, frøken. Snart må du bytte navn, og begynne å hete for "The not-single girl", eller noe sånt.

Ellers så har jeg også vært veldig tankefull idag, og nesten ikke orket å skrive returkommentarer på andres kommentarer. Men det hjalp nå veldig å gå meg en LAAAANG tur og fotografere masse. Alt fra blomster og bær til fugler og katter. Fikk endelig knipset et bilde av en liten linerle, eller noe sånt, men jeg tror den hadde brukket vingen sin. Stakkars....

Drev ihvertfall og hoppet fra meg hele tiden, og jeg jaget den med kameraet mitt. Slemt gjort, men det er så sjeldent jeg får knipset fugler! De er jo så nydelige òg, da:)

Nei, nå okkuperer jeg kommentarfeltet ditt igjen. Best jeg slutter:) Masse klemmer til deg!

:D

Lavynnia sa...

Heisann:) Har ikke vært i humør i det siste, merker jeg, men blir utrolig glad hver gang jeg ser at du har lagt igjen kommentarer inne hos meg. Og så greide jeg utrolig nok å gå glipp av din morgenhilsen til meg!

*Skam deg, Lavynnia!*

Sånn, nå har jeg tatt meg selv i nakken, og skal ikke gjøre det igjen;)

Dette blir en kort kommentar, men skriver mer litt senere. Tror jeg skal ta meg en tur ut idag før jeg blir innegal!

Masse klemmer til deg, og har du med deg kameraet ditt? Ta bilder mens du kjeder deg, da vel? :D