onsdag 5. august 2009

Budsjett!



Da var ferietiden over og høsten har gjort sin annmars. Dette betyr bla at det er på tide å rydde opp i økonomien og gjøre seg klar for det faste igjen!
Jeg er så heldig å ha en søster som er økonom, og i dag har hun vært her borte for å hjelpe meg å sette opp et budsjett!
Jeg er nemlig veldig flink til å bruke penger. Jeg bare mååååå ha ting, uansett om jeg har råd til det eller ikke, men det er det slutt på nå! Fra nå av skal jeg være flink til å sette av penger til regningene hver mnd sånn at jeg ikke får noen overraskelser!
Håper iallfall at jeg klarer det!!

Ja, jeg må også binde renten på lånet mitt nå før den stiger enda mer, jeg kommer virkelig til å slite om den stiger alt for masse! Ikke bare lett å være singel og eneboer!!

1 kommentar:

Lavynnia sa...

Hva er det jeg ikke synes var artig? Barbie-eplene, mener du? Joda, jeg måtte jo le litt da;) Og ble litt snurt fordi jeg ikke kom på den kule ideen selv;) haha:D

Tragisk at høsten har kommet for tidlig her i landet. Kan jo hende at sommeren titter litt frem igjen en gang i slutten av måneden, eller hva tror du?
Og jeg har også brukt for mange penger i det siste, så det blir nok ikke noen nytt objektiv på meg før jeg er HELT sikker på at jeg har penger igjen til mat og godteri:) Må jo mumse litt, kan liksom ikke klare meg uten;)

Eller håpe på en hemmelig beundrer som har lyst til å spandere litt på meg....å, det hadde vært noe, det!

Kram på deg:) Og jeg gleder meg til å se hvordan bildene dine blir med det nye photofilteret:)