søndag 2. august 2009

Hvorfor??

Jeg er så lei av at alle mannfolk er:


Jada, så er jeg kanskje ikke den smarteste som tror at jeg kan finne drømmemannen på byen en lørdagskveld, men er det virkelig påskrevet at de er nødt å oppføre seg som fjorten år gamle idioter bare fordi de har inntatt alkohol?? Hvor ble det av gentlemannen en kunne ha lange, gode samtaler med selv om kl er over midnatt en helg??

Hvor er det meningen at man egentlig skal finne normale, greie menn?? Ikke på jobben for det blir bare komplisert (been there, done that!), og iallfall ikke på byen. Nettet har jeg også prøvd, men funker ikke så bra det heller... Eller er det meg som er problemet? Krever jeg for mye i min søken etter en mann??

Hm, ikke lett å være singel!

Så jenter, om dere har en mann, selv om han kanskje ikke er mr.perfect, hold på han! Ikke lett å finne greie, gode folk!

1 kommentar:

Lavynnia sa...

Jeg leste en bok en gang hvor forfatteren foreslo at hvis man vanligvis pleide å gå ut på byen for å sjekke opp/bli sjekket opp av en mann, så skulle man prøve å gjøre motsatte ting istedet.

Feks. istedenfor å gå på en bar om kvelden, begynn å vanke i kirken. Der finnes det sikkert noen kjekke menn;) haha

Og istedet for å finne seg en mann på jobben, hva med å melde deg på et kurs i noe du er interessert i? Vinsmakerkurs? Sikkert mange menn der:)

Eller fotokurs? I regi av Japan Photo? De har stadig vekk kurs, og det er bare å melde seg på!

Nå husker jeg ikke hva denne forfatteren heter for noe, men det var ihvertfall en som har skrevet de typiske bøkene om "Menn er fra Mars, kvinner er fra Venus".... Hvis jeg husker riktig nå.

Eller så kan du lage deg en liste over hvordan du ønsker deg at din drømmemann skal se ut, hvilke egenskaper han skal ha, blablabla, og så videre, og så kan du jo lage deg et sånt clipboard også med bilder av hvordan du vil at han skal være, hva han skal være opptatt av. Du vet, de foreslår det jo i boka "The Secret". Mange forslag fra meg, men så var det jo å se om det virkelig funker da! :)

Klem, og velkommen tilbake fra ferie! :D Vis oss bildene dine!!!! Jeg vil se!!! :D