søndag 23. august 2009

Meme!

Fikk en liten oppfordring fra kjære Lavynnia om å henge meg med på meme spørsmål! Så da mått jeg jo nesten gjøre det da! :)

Tre ting jeg har gjort i dag
  1. Vært på jobb x2 (nattevakt og kveldsvakt)
  2. Beveget meg 30 000 (!) skritt
  3. Tatt fotbad!!!


Tre ting på min to-do liste

  1. Gjøre ferdig maleprosjektet på dukkesengene
  2. Rydde / vaske huset!!!
  3. Blogge mer!!
Tre "guilty pleasures" of mine
  1. At jeg aldri kommer meg i seng! Jeg er alt for glad i å sitte oppe hele natten sånn at jeg er helt skutt når jeg da kommer meg på jobben...
  2. Mørk sjokolade... Need I say more???
  3. Shopping... Jeg ELSKER å shoppe, men har virkelig ikke penger til det...
Tre rare og tilfeldige fakta om meg
  1. Jeg er ingen kokk, men bruker de tingene jeg liker best og "klesjer" sammen til en herlig rett!! Som kjøttdeig, ost og tomat! Og jeg Elsker Spinat!!!

2. Jeg kan IKKE gå på høye hæler... Ser mest ut som en full ku når jeg prøver!!
3. Jeg er skap snopoholiker! Men prøver å la være!! Når jeg er i besøk er jeg alltid flink og spiser ingenting, men når ingen ser meg heller jeg innpå! Men nå er det sagt så nå er det slutt!!

Sånn!! Det var det jeg rakk før jeg igjen må hoppe i seng før neste vakt som er om bare 8t! For et liv... Sender denne videre til alle og ingen, så gi meg en lyd om dere tar imot den!

3 kommentarer:

Lavynnia sa...

Se der ja! :) Morsomt å lese:) Hva er skap-snopholiker? Jeg skjønte ikke helt den der, jeg... :(

Mente du godteri og sånt noe? hihi:)

Har du prøvd å putte spinat inni pitabrød? Du varmer selvfølgelig opp pitabrødene i stekeovnen, og når de er sånn småstekte som de skal være, så tar du dem ut og skjærer dem opp. Tar på smør hvis du liker sånt, og har i salat, spinat og tomater i denne rekkefølgen, og så salter du tomatene med sånn urtesalt.

Jeg pleier å ha fiskepinner i pitabrødet, men siden du er så glad i spinat, så kan du jo ha i spinat:)

Og så er det bare å gnafse dem i seg! ;) Kjempegodt, synes jeg.

Sov godt, og ha en stille og koselig vakt i morgen!

Bling - our elf on the shelf sa...

Hehehe, om det er til noen som helst trøst, så ser jeg også ut som en ku i høye heler ;)

Lavynnia sa...

Uff, jeg glemte det der hveteproblemet ditt, jeg:(

Men da får du spise uten, kanskje? Og joda, jeg skjønner frustrasjonen din, jeg tåler heller ikke visse matvarer, og det driver meg til vanvidd til tider:P

Nåvel. Snart kan du kose deg, og skrive tusen innlegg per dag her i blogglandia;) hihi, så jeg får virkelig se til å henge med!

Klem og en riktig fin mandag til deg! :D