tirsdag 18. august 2009

Menn!!

Hva skulle verden vært uten en vakker mann i den??
Av mangelen på vakre menn i min umiddelbare nærhet så måtte jeg finne meg noen eksemplarer jeg kunne sikle litt over på nettet! Jeg skal ikke engang prøve å vurdere hvem som er kjekkere enn hvem, for etter min smak er det alle like lekre, dog på hver sin unike måte!
Se og nyt!



Jeg driver jo og ser gjennom hele Buffy serien for tiden, og dette er virkelig en kjekkas! Den slemme/vakre holdningen funker veldig! Samt at øynene er virkelig dype og flotte!!



Klassisk skjønnhet! En kan aldri få nok av Tom Cruise!
Liker den kroppen!!



Disse gutta her noe til felles. De er uskyldige, samtidig som de egentlig er litt frekke! Me like!

Jared Leto sine øyne er noe jeg med glede kunne fordypet meg i! Vakkert!

Tredagers skjegg, rufset hår! Det funker!!

Den kroppen er akkurat passe muskuløs og vakker! Liker definert mage, men ikke nødvendigvis sixpack! Brad Pitt har alltid vært en flott hunk!!

Badboy image på vakker, velkledd mann! Yummi! Aston Kutcher er vakker!

3 kommentarer:

Bling - our elf on the shelf sa...

Jeg er sååå uenig med deg når det kommer til Tom Cruise, jeg får frysninger av hele fyren *knegg*
Åsså synes jeg Brad Pitt er undervurdert, han er lekker altså, snakk om full pakke *sukk hjerte*

Jeg fotograf, du er så morsom, men takk likevel. Jeg skal nok kjøpe meg studioutstyr en dag, men jeg må enten vente til vi finner et nytt og større hus, eller til en av ungene flytter hjemmefra. Nå er Rebecca allerede 13 år, så det er jo ikke nødvendigvis lenge til. Men jeg håper jo selvsakt hun blir boende i noen år til!!! Uansett, her er det ikke rom ledig til slikt...

Signatur på bilder ja, vi blir jo hele tiden anmodet om å signere bildene våre, det flyter vist fritt på nett. Men det er jo selvsakt noe man er klar over når man poster. Jeg bryr meg ikke så mye om hvis andre kopierer og bruker mine bilder på bloggene og hjemmesidene sine, men det er ikke greit at de later som om det er deres bilder. Signatur er vanskelig å velge synes jeg. Nå har jeg liksom hatt en bare for å ha en, nå er jeg litt mere giret på å finne meg en permanent bloggsignatur til bildene.

Lavynnia sa...

Av en eller annen grunn så greide ikke jeg å like disse gutta like godt som deg:)

Jeg tror jeg foretrekker modne, eldre menn.....hihi... slik som Clint Eastwood, blant annet. NÅ er han litt i overkant gammel for meg da, men fy søren så kjekk han var for ikke så mange årene tilbake! En real MANN, dèt er det han er:)

Og så kommer jeg ikke på flere skuespillere som jeg liker... hmm.....nå står det litt stille her...

Men ihvertfall så liker jeg eldre, sterke og vakre menn som Clint Eastwood.


Har du bilde av ham også? ;)

B i r g i t t a sa...

Oj vilken samling maskuliningar :) Har du fotat alla dessa?