lørdag 22. august 2009

Været - eller ikke været!!

De siste dagene har det handlet veldig masse om været. Ikke det at det ikke har vær vær før dette, men da har det vært stabilt og greit. Men nå skjer det så masse ting på en gang, så jeg regner med at det er starten på høsten som har nådd vestlandet!

Her hin dagen blåste det så masse at mine kjære solsikker gikk helt over ende... Det kunne jeg jo ikke tillate så jeg fikk reddet de unna til et sted hvor det er lunere!

Så nå står den endelig i full blomst! Nydelig!!

Jeg tar litt ekstravakter på sykehuset for tiden, så har dermed ikke så mye tid til å kose meg med fotografering. Da jeg skulle gå på jobb i dag var det plutselig opplett etter at det så og si har regnet kraftig hele dagen, så noen bilder måtte jeg snike inn!

Det var jo, som sagt et øyeblikk opplett, og solen tittet såvidt frem bak skyene! Så det måtte foreviges!!

Et lite kjørestykke til så begynte det å regne igjen (ingen bombe akkurat), men da var jeg så heldig at denne dukket opp rett foran meg! Så stoppet midt i veien for å forevige den gjennom bilruten! Hehe!

Så nå håper jeg at alle som er hjemme i ruskeværet koser seg! Selv sitter jeg på jobben og skulle ønske jeg hadde en slik kopp med cappuchino tilgjengelig!

Ha en strålende helg videre!

2 kommentarer:

Lavynnia sa...

Hei på deg:) Jeg synes du er imponerende flink som jobber og jobber, og nesten ikke unner deg selv et deilig avbrekk fra hverdagen. Men jeg skjønner veldig godt at du trenger penger, så jeg skal ikke mase på deg om å produsere masse innlegg;)

Selv så har jeg gått skikkelig crazy idag, noe du jo selv har sett, men jeg er i skikkelig skrivehumør, og jeg vil gjerne utnytte det så mye jeg bare kan. Nå nettopp så har jeg lagt ut et meme, har du lyst til å svare på det? Det er frivillig, men det er så morsomt å se hva andre svarer for noe, og så kan du jo bruke det som en pause ifra jobben din:)

Bildene dine her på bloggen din var råflotte! Særlig av den kveldshimmelen var fantastisk, og jeg ble rent misunnelig på fargene du greide å fange:) Nyyydelig:)

Og blomstene dine likte jeg også innmari godt. Den rosa buketten var kjempefin! Hva slags blomst er det? Er ikke så flink til å vite alle blomsternavn, men kan jo noen da...;)

Og du? Angående å affirmere og sånt,- hvis ikke du synes det er så morsomt eller husker å gjøre det ofte nok, så kan du jo bruke tankene dine på noe annet istedet. Er du flink til å visualisere? Hvis du bruker sånn omtrent ett minutt hver dag på å fokusere på noe du virkelig vil ha, og i ditt tilfelle er det jo penger, så kan du jo forestille deg at du bader i penger, og ler lykkelig:)

Det er ikke meningen å gjøre deg nedtrykt eller frustrert over diverse metoder som skal hjelpe mot det ene og det andre, bare et forslag fra min side:) Gjør heller det DU synes virker best for deg, uansett hva det nå måtte være for noe, og så skal jeg ikke komme med teite råd mer. Skal prøve å la være da:)

Masse klemmer på deg, og ta flere bilder! Du er virkelig flink til å fortelle til hvert bilde, og det liker jeg.

Lavynnia sa...

Jeg har svart litt inne hos meg selv, men skriver litt her også:)

Det var virkelig flaks at du likte den sangen jeg hadde valgt ut til deg;) den er jo innmari fin også. Og så gleder jeg meg til å lese memèt ditt, det blir spennende:)

Kram, og snart, snart? natta:)