onsdag 12. august 2009

La kreativiteten blomstre!!

Jeg kan vel ikke påstås å være den mest kreative jenten, men jeg prøver iallfall!!

Lovde dere for en stund siden at jeg skulle komme med noen bilder fra mine flotte planter som jeg sådde her i vår og nå kommer de endelig!


Førstemann ut er blomkarse!
Denne trodde jeg det alsri slulle komme blomst på, men nå har den endelig begynt å bli litt fargerik den også! Lurte jo veldig på hvilken farge den skulle være, så var veldig overraskende å se at det var rosa den forvandlet seg til!


Min stolthet!!
Hele 4 vakre, store solsikker! De har enda ikke blomstret, men de slutter aldri å vokse. Om du ser til venstre i bildet ser du vinduet mitt, så da ser du litt hvor høye de egentlig er! Håper de blir enda høyere, men at det snart blomstrer for det gleder jeg meg slik til!

Se det vakre inngangspartiet mitt!
Erteblomsten har virkelig overtatt hele inngangen, og er skikkelig vakker der den ruver utover hele potten! Alltid kjekt å komme hjem til et slikt syn!

I dag da jeg var ute for å luke ugress så begynte det selvsagt å regne etter en stund, så dermed krøp jeg inn og fikk plutselig lyst å være kreativ!

Egentlig skulle jeg opp til mine foreldre for å hente utstyr for å lage en pute jeg kan ha dataen på når jeg sitter i sofaen, men så satte jeg plutselig i gang med dette:


Tja, hva skal jeg med hele 2 dukke senger?? Jeg har jo ikke barn engang, og ikke er jeg plutselig begynt å leke med dukker heller...
Men jeg har en meget søt niese på 2 år som er begynt å få veldig stor interesse for dukker!! Så den ene skal bo hos mine foreldre og den røde (som jeg lekte med i min barndom) skal jeg ha her hos meg når hun er på besøk!
Så nå er de allerede grunnet og klare til å forvandles!!


Med senger må en også ha sengetøy!
Ja, og så må jeg jo sy den puten som jeg egentlig skulle sy da! Hehe!

Håper dere er minst like kreative som meg der ute! :)

1 kommentar:

Lavynnia sa...

wow, jeg ble skikkelig imponert nå!:) Tenk at du har grønne fingre, og KAN sy!

Du må jo være den rene drømmejenta for en fremtidig mann;) Og så har du i tillegg sluttet å røyke, så jeg skjønner at du er på rett vei nå:) Ikke at du ikke var det før! (uff, ikke misforstå), men avogtil så kan visse ting skape nye situasjoner, og det er jo det du gjør nå:)

Selv så har jeg ikke grønne fingre. Den stakkars basilikumplanten jeg kjøpte for flere uker siden, er redusert til èn plante i en liten kopp.... Og sy? Nei, det er det lenge siden jeg drev med.

Men nå har jeg ikke symaskin , så jeg får jo ikke øvd meg heller da;) haha. Nei uff, jeg foretrekker faktisk tekniske dingsebomser, og å være ute i friluft hvor jeg kan SE noe annet enn husets fire vegger. Men er jo mye inne også da, men det er det jeg prøver å endre på:P

Syr du mange klær til deg selv? Tenk så gøy å ha noe som andre ikke har! Det gjør jo stilen din ekstra spennende:) Men nå avslutter jeg igjen, og sender deg masse klemmer:)