onsdag 30. september 2009

Post!


Som de fleste er jeg veldig glad i å få post.
Jeg er medlem i en klubb som heter Creative Club.
Hver 4. uke får jeg produkter herfra, og det koster meg 159kr!
I går kom en slik pakke til meg med dette innholdet:


Så nå gleder jeg meg til å få laget fler kort til venner og familie!
Kanskje jeg en dag begynner å virkelig scrappe også, alt er jo mulig!!

Forresten, om du er interessert i å bli medlem i klubben, så bare gi en lyd så skal jeg mer en gjerne verve deg!!

2 kommentarer:

Lavynnia sa...

For noen herlige farger det var på disse arkene! :D Eller er det kartongpapir?

Jeg liker også å være kreativ, men jeg ender som regel med å kjøpe mine kort i butikken, jeg:) Jeg gleder meg til å se hva du ender med å lage av arkene dine:)

Klem på deg!

Vestlandsjenta! sa...

Er nok kartongpapir ja! Men i litt tynn variant da, så derfor veldig greit å bruke til kortene! Har en avtale med mamma på mandag om å få laget noen kort igjen, gleder meg til det!

Klem tilbake til deg!