mandag 7. september 2009

Nettsted!

Som singel er det masse en lurer på som ikke alle kan svare på, det er mange ting å ta stilling til, og det er mye som "flerboere" ikke tenker over i hverdagen.
Derfor ble jeg veldig glad da jeg kom over et nettsted som heter singelnett.no Her kan en finne svar på alt fra hvor neste tur for single går til hvem en bør stemme på ved det kommende valget! Her finnes også eget forum, samt at det skal startes igang eget kontakt forum.
Veldig kjekt med en uavhegig side som ikke nødvendigvis handler om det å komme seg bort fra å være singel, men som rett og slett tar opp ting mange single lurer på i hverdagen!



Gleder meg til å bli bedre kjent med denne siden! Og håper det kan være nyttig for andre i samme situasjon!!

1 kommentar:

Lavynnia sa...

Hei på deg, du travle jente!:) Jeg har sett på linken du la ut, og jeg synes kameraet ser helt greit ut, jeg. Men egentlig så kan du godt kjøpe akkurat hva du vil hvis ikke det er noe spesielt du skal bruke det til da:)

Eller for å si det så vanskelig jeg kan;-

Skal du ha et digitalt speilrefleks kamera, eller et digitalt kamera, eller et kompakt kamera?

Du har sikkert et kompaktkamera nå, og det kameraet du viste meg, er et digitalt kamera. Det betyr at du IKKE kan skifte fra ett objektiv til et annet, men ha et som liksom sitter fast:)

Mens et digitalt speilrefleks kamera er et kamera hvor du hele tiden kan skifte objektiver på, slik at du kan gå fra nært til veldig fjernt, og ta bilder av en fugl fra 400 meters avstand, og få det til å se ut som om du fløy ved siden av.

Nei, jeg er ingen ekspert, men skjønner jo litt da:)

Jeg aner jo ikke hva du har tenkt å bruke kameraet ditt, og jeg husker at jeg fikk samme type spørsmål fra fotobutikken da jeg skulle kjøpe mitt. Og så svarte jeg bare at jeg ville ta bilder! hehe, ikke akkurat det man skulle ha svart, kanskje;) men jeg tenkte ikke helt over spørsmålet.

Kommer du til å bruke kameraet ditt til å ta bilder nå og da, eller ofte? Du tar jo mange flotte bilder, men jeg vet jo ikke hva du har lyst til å kjøpe. Er det viktig for deg med et kamera hvor du kan skifte objektiv på? Du vet, den linsen som sitter foran speilreflekskameraer;)

Eller vil du ha et fast objektiv kamera? Altså det kameraet du viste meg. Hvis det er en trøst for deg, så brukte jeg utrolig lang tid før jeg endelig greide å bestemme meg. Man kan fint ta GODE bilder med et kompaktkamera, de er så avanserte og fine, alle sammen.

Hva har DU lyst til, single girl? Hva passer for DEG? Hva tror du at DU kommer til å bli fornøyd med?

Hva med å gå innom en fotobutikk og få litt råd og veiledning? Du kan også bare gå innom og titte på apparatene, se på dem, spørre om du kan teste dem ut, titte innom fotobutikker på nettet, og lese om andres erfaring.

Noen har Olympus, noen har Nikon, noen har Sony, og så videre. Og så kan du jo lese inne på TV2 hjelper deg-sine sider;) hihi. De tester jo stadig vekk alt mulig rart der:)



Hvis du har lyst til å kjøpe det kameraet du viste meg, så gjør gjerne det:) Jeg vil ikke påvirke deg til å kjøpe det ene eller det andre, det er jo dine penger, og du må jo vite hvor sterkt fotointeressen din er:)

Men jeg ønsker deg lykke til, og gleder meg til å høre hva du bestemmer deg for. Om du kjøper nå, eller venter enda en stund, eller kanskje får det i julegave fra nære og kjære? :)

Og hør på horoskopet ditt, du;) Og hvis kroppen din sier det, så skal du lytte til det den har å si, og ta ting med ro en stund.

Klem, og natta! Og lykke til igjen!

Ble du forvirret?