tirsdag 22. september 2009

Feeling a little blue...

Det har hendt noe i livet mitt som ikke er så veldig kjekt, men som jeg ikke vil gå mer inn på foreløpig før jeg vet mer... Men iallfall så er jeg ikke akkurat hoppende glad for tiden. Da hjelper det ofte med en liten sang.



Denne sangen pleier jeg å synge for meg selv, og det hjelper ofte!
Den er samtidig melankolsk og fin, samtidig som den har et vakkert budskap, om at det er bare å kalle så får en hjelp! Det liker jeg, og tror jeg på!! :)

2 kommentarer:

Kathrine sa...

Huffda :-( Håper du får det bedre etterhvert da..at ting bedrer seg for deg,vil jo tross alt at du skal ha det bra! :-)

Lavynnia sa...

Ble nysgjerrig, men skal ikke spørre. Noen ting er jo private, og jeg skjønner at du trenger å dele noe med oss, men ikke alt:)

Gir deg en god klem, og håper det ordner seg for deg hva det enn er:)