onsdag 9. september 2009

Konkurranse på Fotoverden!

Inne på Fotoverden foregår det en del konkurranser, og en av de heter "Årets fotoverden fotograf"! Konkurransen er delt inn i 3 deler og første runde har temaet Blå! De 20 beste blir med videre til neste runde!! Heldigvis har en anledning til å ta med så mange bilder en ønsker, så her er mine birdag! Håper de faller i smak!!























Jeg har "bare" et Casio digitalkamera så jeg er virkelig amatørfotograf, men jeg er veldig glad i å fotografere, og da spesielt naturen. Kvaliteten på bildene er nå så som så, men dette er hvor jeg er i dag, så da får det være nok! :)

2 kommentarer:

Oheidia sin fotoblogg sa...

Takk for kommentar på bildet mitt! Masse fine motiver du har med tema blå! Det kommer ikke så mye ann på kamera men heller på hvordan man ser motiver - og der er du veldig god! Keep up the good work:=)

ninabakke sa...

Så mange flotte bilder og supert at du deltar på fotoverden. :)

Skal få lagt ut på nytt hvordan man gjør det med link jeg, rekker ikke nå før jobb :) men det gjør ingenting å bare legge ut linken heller.