onsdag 30. september 2009

Alvebesøk??

Jeg er på vei i seng, men måtte bare vise dere dette!



Satt og redigerte noen bilder mens programmet jeg såg på skulle bli ferdig, og oppe i høyre hjørnet av bildet, dukket denne lille skapningen opp! Det har sikkert en logisk, fin forklaring, men for meg er dette et lite bevis på at alver finnes!

Jeg har alltid tatt bilder av naturen, og jeg har også hatt i bakhodet at jeg ønsker bilder av alver! Så kan dette være svaret jeg har leitet etter??

Jeg tror på engler, og jeg har lyst å tro på alver, men de er mye vanskeligere å bli "venner med" så dermed har jeg bare trodd at jeg ikke er verdig... Men kanskje jeg nå har fått et lite hint om det som venter meg om jeg bare tror hardt nok!!

Hva tenker du??

P.S: Flere enn meg som har problemer med å laste inn bilder på blogspot i dag?? Det går ufattelig tregt her iallfall!!

Ingen kommentarer: