tirsdag 22. september 2009

Å for en dag!

Denne uken har jeg jo egentlig sånn tragisk uke der jeg begynner 07 hver eneste dag på jobben, men i dag ville en kollega bytte vakt med meg, noe som betydde at jeg kunne sove lenge! Herlig!

Egentlig har jeg ikke utrettet så masse i dag, men jeg har slappet av og dullet!! Huset mitt holder på å bli fikset på, er noen småting som ikke ble gjort skikkelig da det ble laget, så det blir gjort nå! Dette betydde at det var noen her og jobbet allerede fra 07.30 i dag så jeg emigrerte opp til mine foreldre i går kveld da de er på ferie! Så jeg har sovet leeenge! Yippi!



Nå står middagen i ovnen og koser seg mens jeg tilbringer litt kvalitetstid her inne!

Jeg har også fått svar fra to kjekke jenter inne på aktivitetsvenner.no, så håper virkelig at det kan utvikle seg til å bli skikkelige venner, og turvenner! Gleder meg til det!!

Nå skal jeg ta å løpe gjennom dusjen sånn at jeg er klar til kveldsvakten min! Forresten så er det ikke så veldig luksus med kveldsvakt i dag for jeg må ha tidligvakt i morgen, noe som betyr at jeg i dag er hjemme ca 22.30 og i morgen må stå opp ca 05.15... Urk!

1 kommentar:

Lavynnia sa...

haha, stakkars deg, det som virker luksus sånn med en gang, er kanskje ikke alltid det;)

Du får prøve å ta igjen all søvnen din i helgen da, hvis ikke du har noen prosjekter på gang da også;) Og så håper jeg at jeg kan få lov til å kommentere inne på den andre bloggen din også snart. Please?

Ha en deilig kveld/travel kveld på jobben, og god middag også, forresten!