mandag 7. september 2009

Serie!



Nå har jeg sett hele serien om Buffy - vampyrjegeren!
Husker jeg virkelig digget den serien da den opprinnelig gikk for en 12 år (?) tid siden! Og nå har jeg altså sett det på nytt igjen! Merkelig hvordan enkelte ting lar seg klistre på hjernen å være like interessant 12 år senere! Kanskje jeg ikke er blitt eldre likevel?? Hehe!

Uansett, nå har jeg virkelig levd i Buffy verden en lang stund!
Jeg har tenkt på det om dagen, jeg har drømt om det om natten, i det hele tatt! Og ja, jeg forelsket meg i Angel på nytt igjen! Heeeeelt til jeg virkelig ble smeltet av Spike (James Marsters)! Jeg vet ikke, det er noe med den tolmodigheten hans. Tenk å være så genuint glad i et annet menneske at selv om vedkommende ikke vil he noe med deg å gjøre engang så går han gjennom kuler og ild for å redde henne. Han får seg tilogmed sjel for henne! Sterkt!

Jada, det er bare en serie og ikke virkelig, men uansett, der og da er det vakkert og jeg smelter for slike ting, det er sikkert og visst!!



Og så har denne karen også en bra kropp da, eller hva sier du??



Men, jeg må helt ærlig si at jeg liker han mye bedre som blond enn med sin naturlige hårfarge, som her... Ikke like kledelig dette! Tror jeg har en liten svakhet for blondier! Hehe!

Midtstill

3 kommentarer:

Kathrine sa...

Han var best som blonde Spike ja...(selv om jeg definitivt ikke liker blondier;-)) faktisk ikke så kjempemange årene siden siste sesong med Buffy gikk på tv...så vel bare de siste sesongene jeg..

Lavynnia sa...

Du, hva mente du med at du hadde "falt i do?" Måtte rett og slett le litt da jeg så hva du hadde skrevet:D haha, du er virkelig sprø og morsom, altså;)

Jeg håper du får landet litt på jorda snart, du som har så mange prosjekter på gang:) Men du finner vel ut av dette selv, og kroppen sier vel ifra når den trenger å ta seg inn igjen:) Ha en riktig herlig tirsdag, frøken, og skriv om den stolen din snaaaaart! Eller eventuelt kameraet ditt;)

hihi

Amalie sa...

Jeg er også glad i buffy, og kan få skikkelige kick hvor jeg har lyst å se buffy hele tiden!!;) Spike er heit som blond!!:)