søndag 6. september 2009

Rydding!

I dag har jeg vært flink jente!
Eller syns jeg iallfall selv da! Jeg har nemlig gjort noe jeg skulle ha gjort for LEEEEENGE siden, nemlig ryddet i fryseskapet mitt!! Finner jo aldri noen mat jeg vil ha selv om jeg har alt for mye mat...


Sku tro det var en hel hær som bodde her, men det er jo tross alt bare meg da! Så her trengte det virkelig en liten opprydning!



Nå er det litt mer ryddig, samt organisert etter hva det er! Mye lettere å finne maten da!

Så nå gjenstår det bare å ete litt av maten jeg har her da! Hehe!

2 kommentarer:

AnnetteK sa...

Er visst flere som skulle ha gjort det....
Siden jeg ikke har overskudd til det nå, surfer jeg bare videre.... ;)

Lavynnia sa...

NÅ, i skrivende stund, så sitter du nok og ser på Robinson;) Jeg gidder ikke å se på siden jeg har blitt lei forlengst av alt som heter reality-tv. Men serier og filmer ser jeg gjerne på.

Jeg har litt godteri her hjemme, men det er liksom ment til en kake jeg tenkte å bake en dag da:) Så istedet så blir det pannekaker på meg. Jeg gleder meg, og teller ned nå;) hihi

Og så ble jeg visst bitt av det grønne monsteret som jeg skrev om for ikke så lenge siden, for makan til fryser har jeg aldri hatt! Jeg vil også ha! :D Den var virkelig flott, og det er så utrolig deilig å ha masse mat tilgjengelig så slipper man å handle hver uke, eller flere ganger i løpet av uka.

Her hjemme hos meg har jeg en sånn dypfryser som er litt av den gammeldagse sorten. Du vet, sånne som man må bøye seg nedi for å hente den fryste maten ifra. Liker den ikke:( Så snart så skal jeg skaffe meg en deilig, stoooor fryser, og tenke på hvor mye mat jeg kan fryse der inne, og masse kaker og sånne ting;)

Uansett monster eller ei, den fryseren din var virkelig fin! Du er virkelig inspirerende, gjett om! Først var det spinaten din, og nå er det fryseren din:) Og jeg som trodde at jeg hadde den sterkeste påvirkningskraften her:) Nei, nå må jeg slutte, jeg skal lage pannekaker nå, og spise dem foran tv-en. Synes forresten du skal slutte å slanke deg, og SPISE deilig, godt godis:) Du fortjener det, og enda mer siden du har den måneden:)

Og du er IKKE feit, så det så! Du trenger en smekk på eh... labbene dine, du er flott som du er! Og det er IKKE du som er stor, det er klærne som er for små;)

Klem, og natta på deg! (snart).