tirsdag 8. september 2009

Ikea!

Okey, de som har fulgt med meg en stund vet at jeg ELSKER IKEA!!!
Så jeg ble vel ikke akkurat lei meg da jeg i den nye katalogen fikk lese om et nytt konsept som heter IKEA FAMILY. Dette er en klubb for alle som har lyst og det koster faktisk ingenting å bli medlem! Og den største fordelen, eller egentlig en bakdel for lommeboken, er at en får rabatt for en hel masse nye ting til når en skal reise på tur! Helt nye produkter i en serie jeg ikke har sett før iallfall!



Om så ikke dette var nok får en være med på arrangementer, GRATIS kaffe i kafeen, billigere middager, og månedens tilbud!! Yuhuu!! Me like!

Meld dere inn da vel!!

4 kommentarer:

ninabakke sa...

STILIG!

JEg ser meg grønn inne på ikeas sider om dagen, prøver å velge meg TV løsning, med hyller og diverse, super fint at man kan velge så mye selv, men herregud å vanskelig!

ninabakke sa...

meldte meg inn jeg :P

ninabakke sa...

Ja, det er bestå serien jeg vil ha :)

Det er så vanskelig å bestemme seg for hvordan jeg vil ha den og hvilken farge.

Hva synes du er finest? mørk brun eller hvitglasert?

Hyggelig om du vil delta inne på
www.fotoverden.blogspot.com forresten, masse flotte premier

Ha en fin dag!

ninabakke sa...

Ja, hva passer best, jeg tror jeg går for hvitglasert, alt i stuen går i hvit og brunt og svart, skal nok ha lilla som farge på litt puter og lys og slikt.