søndag 20. september 2009

Helgen er visst over...



Dette har vært litt av en helg... Ja, kanskje akkurat den mest spennende hva hendelser angår da, men jammen meg har jeg fått utrettet en hel del! Jeg har virkelig shinet stuen min altså både skuffet, skap og generell rydding og vasking! Så egentlig er rommet allerede klart til jul! Hehe!

Jada, jeg har også ryddet og vasket på andre rom, men ikke så grundig som stuen, men det er begrenset hvor mye en kan klare på bare en helg også! Så har jeg jo også ryddet en masse i bildene mine på harddisken også da! Der er det virkelig en masse bilder jeg aldri kommer til å bruke, til annet enn jeg allerede har gjort på bloggen da! Da jeg kjøpte kameraet mitt fikk jeg med 50 bilder gratis så er på tide å finne de. Ja, jeg fikk også med gratis lerret på 30x30cm, så kanskje jeg får finne meg et fint bilde!



I går var jeg på middag hos min søster hvor vi lagde hjemmelaget tapas! Yummi! Da hadde vi reker m hvitløk, honningmarinert kylling, kjøttboller i tomatsaus, hvitvinsmarinerte blåskjell, aioli m brød, svinekjøtt i terninger, ovnsstekte grønnsaker og westfalerskinke! Til maten hadde vi rødvin, men den var litt sterk på smak for meg, så jeg likte den ikke så godt... Men maten var innmari god!! Bare så synd at en blir så fort mett av god mat!


Nå har jeg endelig satt meg i sofaen med popcorn og brus og skal nyte en koselig film på Tv3!

I morgen starter jeg med en hel uke tidligvakter på jobben. Dette er den verste uken, iallfall for en jente på meg som er mest glad i å være oppe på natten og sove på dagen. Men jeg har lovet meg selv at jeg skal prøve å være i seng til 23 hver dag denne uken (men begynner dårlig da siden filmen vare til 23.20 i dag...) Men jeg prøver!

Håper dere har hatt en helg helt etter eget ønske, være seg aktiv eller avslappende, alene eller sammen med andre!

Klem!

1 kommentar:

Kathrine sa...

Så jammen meg godt ut det måltidet der..hadde tapas vi også på lørdag..nam :-)