mandag 9. mars 2009

Nå er jeg lei...


Hva i all verden skal jeg gjøre??

Til og med boghvete reagerer jeg på så nå dekker listen vanlig hvete, speltmel, glutenfritt mel og ja nå også boghvete.

Uansett hva jeg spiser så får jeg iallfall halsbrann, men heldigvis ikke alltid vondt i magen.


Det er virkelig frustrerende dette her!


I dag var jeg hos spesialist tannlege for (om mulig) å rette på tennene mine etter alle syreanngrepene pga dette. Ikke noe særlig kjekt å både ha problemer og få ødelagt tennene...


Så nå tror jeg at jeg gir opp alt sammen og går tilbake til ren lavkarbo mat som da betyr kun rene produkter og ingen stivelse. Da jeg gikk på diett hadde jeg iallfall ikke plager så er jo noe det da! Men savnet etter boller og lignende er likevel stort...

4 kommentarer:

Kathrine sa...

Huff kjedelig når en skal reagere på maten en spiser...krysser fingrene for at det går over! :-)

Petunia sa...

Misunnder deg ikke disse problemene. Håper du finner en løsning på det:)

rod i hob sa...

hEI!
Bare en liten helsing si eg har våre inne å snik kikka på bloggen din!

Mete sa...

Oj så trasig!
Og er det ikke typisk, da, at man alltid har lyst på det man ikke kan ha?!? Stå på - du klarer det!

Også vil jeg bare si at du har en hyggelig blogg!