mandag 9. mars 2009

Mandagstema!

Denne ukens mandagstema er UKLART og dette bildet kan vel virkelig karakteriseres som det så da fant jeg en gylden anledning til å bruke det! Hehe!
I går hadde jeg nattevakt på sykehuset.
Jeg visste før jeg kjørte hjemmefra at jeg hadde lite bensin igjen, men rett borte i svingen begynte det faktisk å lyse allerede. Jeg hadde ikke tid til å fylle da så jeg satset på at det skulle gå bra. Det er ca 1,7 mil hver vei så jeg hadde litt noya for at jeg skulle gå tom på veien, men heldigvis rakk det helt til min kjære bensinstasjon hjemme (jeg har ikke så veldig mange penger for tiden så kjører alltid til billigste uno-x stasjon!)

26 kommentarer:

Unknown sa...

He he, ja dette var eit uklart bilde, samtidig som det var klinkande klart at her er det på hengande håret;0)
Stilig tolkning!!
Ha ein super mandag, klem

Anne sa...

Super tolkning da gitt!! og uklart, ja det var det, litt vel nervepirrende spør du meg :-))

MineSine sa...

Så bra at du fant en anledning å bruke det :-) Uklare bilder har en tendens til å bli "mappefyll"....

PS!
Jeg har nettopp startet en fotoblogg: http://fotomorro.blogspot.com
Her vil det være leksjoner, utfordringer og konkurranser - så titt innom! Og legg gjerne igjen spor etter deg!

Ha en fin uke :-)

Malou Klidmoster sa...

Hvor fint. Det er en rigtig god tolkning :-)
Glad hilsen

Anonym sa...

Jeg havde aldrig gættet, det er en benzinmåler.
Dejligt lys, der er i billedet.

Det var godt, at du nåede hjem :-)

Malla sa...

Fin tolkning av et ullent tema! Hadde vært spennende å se hva som hadde skjedd hvis det hadde blitt stopp .... det er jo helt uklart!

Evami sa...

Uklart om du rakk til bensinstasjonen,men så flot at du gjorde det:) Hadde bitt negler av spenning jeg:) Ha en fin mandag:)

Jill sa...

Så heldig du var, det må jeg si!
Jeg hadde sittet og anket på om jeg nådde frem hele veien...
Mareritt etter nattevakt er vel å slippe opp for bensin på veien hjem når man bare vil soooooove!!!
Flott tolkning!

Hobbygåsa sa...

Flott tolkning, ja dette var uklart! Men ganske så klart at du trenger bensin snarest hehe.

Anne-Berit sa...

Skal ikke slette uklare bilder mer,vet aldri når jeg kan få bruk for dem,hehe.Dette var et knallbra innlegg til dagens tema:o)

Viola sa...

Hei. Trodde først det var en kniv og noe i en stekepanne - hehe.. Men etter å ha lest innlegget ditt, skjønner - og ser uklart - jeg det er bensinmåleren!
Bra du klarte å komme hjem igjen da. :)

Liv sa...

Knallbra!!!

Petunia sa...

Hater å ha lite bensin på tanken... eller diesel som vi fyller nå.. Jeg hater å fylle og prøver å strekke dieselen lengst mulig. Å fylle full tank er jo kanskje løsningen for da slipper man å fylle så ofte, men det tar jo så lang tid og koster en formue...
Artig vri på temaet:)

Bling - our elf on the shelf sa...

He he he, et uklart bilde, men det var helt klart kjekt at du fikk fylt opp tanken før det ble helt tomt ;)

Cathrin sa...

Hehe...øynene mine krysser seg hver gang jeg ser på bildet, forsøker fortvilt å fokusere!
Kjenner meg så godt igjen i situasjonen, og en dag er vi vel ikke like heldig og blir stående i veikanten! ;O)

Trine Lill sa...

Dette varet uklart bilde ja...:)
Pjuh..så bra at bensinen holdt helt frem!Kjenner den følelsen der, ikke akkurat artig...:p
Ha ei fin uke!:)

Kathrine sa...

Nesten litt morsom denne ,) Godt du kom deg hjem:)

Ha en fin fin dag!

Anonym sa...

Pyha, det var godt, du ikke kørte tør for benzin - det var sjovt at se dit uklare billede af benzinmåleren ;-)

Vanja sa...

Morsom tolkning og overhode ikke uklart når du kom deg velberget hjem:-)
Ha ei flott uke
Klem fra Vanja

Tove sa...

Hm, hva er nå dette da? Jammen var den uklar gitt! Ser nå på kommentarene at det er bensinmåleren, det hadde jeg ikke klart å gjette i alle fall! Godt at du kom deg hjem!Flott tolkning! Takk for kommentar på min uklarhet;)
Ha en fin dag, hilsen Tove!

Anonym sa...

Det var også uklart for mig, at det var en benzinmåler - Pyh tør du virkelig køre til næsten sidste dråbe inden du fylder på :D God uge til dig.

Mandy Lou sa...

Virkelig en spesiell tolkning av mandagstemaet. Likte den. Men tror ikke jeg hadde tatt sjansen å kjøre så langt når det var så lite bensin igjen. :)

ninabakke sa...

Det var uklart ja :)

Ta gjerne turen innom
www.fotoverden.blogspot.com

Mvh Nina

ASSA sa...

Ditt uklart-bilde var også et blinkskudd.
I sitt rette element så ;D er det bruk for alle!

linsky sa...

Kjempestilig bilde, og utmerket til ukens tema!
:)

FO - 2 sa...

Tipper at du trakk ett lettelsens sukk, når du stoppet ved riktig pumpe til slutt. ;)