onsdag 25. mars 2009

Partytime!

I dag har det vært høy partyfaktor hos meg!

Men kanskje ikke det man forbinder med party på vanlig vis. Jeg har nemlig hatt SPA party av ENJO produkter!

For et år siden hadde jeg mitt første enjo party og ble vel det man kan kalle hektet. Etter det har jeg hatt to party til, men nå valgte jeg å ha spa variant av partyet!!

For de som ikke kjenner til Enjo kan jeg fortelle at det er produkter til å vaske med laget av mikrofiber. En vasker altså bare med kaldt vann og fiber, helt genialt! Jeg har produkter til å vaske gulv, bad, kjøkken osv. Bruker bare det og aldri såpe!

Men over til dagen i dag da det var kroppen og ikke huset som skulle vaskes!

Vi startet dagen med fotbad (som jeg selvsagt klarte å glemme å ta bilde av...) Etterpå fikk vi prøve både kluter, kremer og såper. Skikkelig herlig!!

Jeg har kjøpt alt dette og gleder meg til å bruke det!!
Du kan lese mer om produktene på www.enjo.no

2 kommentarer:

TorAa sa...

Høres herlig ut. Særlig fotbadet, fordi jeg sliter med en klein stortå.

Marit Vollan sa...

høres ut som deilige produkter:-)