mandag 16. mars 2009

Oslotur med jentene + mandagstema!

Denne uken handler mandagstema om FRITID så derfor tenkte jeg at det var en perfekt anledning til å kombinere med det jeg har bedrevet helgen med, nemlig tur til Oslo sammen med tre venninner av meg!
FRITID for meg er veldig viktig da jeg ikke har så mye av det pga masse jobbing, så jeg prøver å benytte den tiden jeg har godt!
Vi tok nattoget til Oslo, noe som da innebar at vi ankom byen veldig tidlig. For å bruke litt tid før butikkene åpnet gikk vi til Vigelandsparken hvor vi vandret litt rundt. De fleste bildene her er jo kjent for de fleste, men bildet nede til høyre var et merkelig fenomen vi fant der, nemlig blå snø... Hva i all verden kommer det av?? Det har vi iallfall ikke her i Bergen!

En kjekk helg innebærer også god mat og drikke så vi spiste middag på Fridays fredagen og på Brasserie 45 lørdagen. Masse deilig mat der ja!

Kanskje det viktigste en gjør på FRITIDEN, nemlig shopping!! Jeg må si jeg har ganske dårlig samvittighet, men jeg måtte bare ha meg noen nye ting. Skoene nede til venstre har jeg jo blogget om før og nå har jeg faktisk skaffet meg dem!!

Vi var også på Outlet One som er en svær outlet butikk i Vestby utenfor Oslo. Jeg hadde gledet meg lenge til denne butikken, men ble vel egentilig litt skuffet, for det var ikke så mye interessant der som jeg hadde trodd, men noen nye bukser klarte jeg å få tak i og det er jo alltid kjekt da!!

Ellers i FRITIDEN min når jeg ikke er på tur så kunne jeg vel egentlig puttet inn hele bloggen min for den inneholder jo det meste av fritiden min, både selve bloggingen og de tingene jeg gjør på! Jeg er glad i en god film, bøker, blader, tv, internett og selvsagt venner og familie!!

10 kommentarer:

Unknown sa...

Flotte bilder og god tolkning av vekas tema:0)
Ha ein fin mandag, klem

Evami sa...

Herlig bilder og det ser ut som dere har hatt en flott tur:) Jenteturer er dyrebar fritid:) Og Frognerparken bildene var ett og slett vakre:) HA en fin mandag:)

Brit. (lille meg) sa...

Det ser ut som dere har hatt det veldig koselig! Det er så kjekt med jentetur!
Du har en flott tolkning av temaet fritid!
Takk for hyggelig hilsen til meg.
Det er hyggelig å bli kjent med nye bloggere på denne måten.

Viola sa...

Flotte bilder og pent sammensatt! :) Det er leeeenge siden jeg har gått tur i Vigelandsparken nå... :/ Man må unne seg litt god mat også :)
Flott innlegg.

Cathrin sa...

Flotte bilder og bra tolkning av temaet. Shopping i storbyen er noe man aldri får nok fritid til å gjøre! ;O)

Kosene mine sa...

For en herlig Oslo-tur du har hatt...mange fine bilder, og fristende med Friday's...en av mine favoritter i Oslo :o)

Takk for hyggelig kommentar.
Snøkaninen smeltet i dag desverre, men det går an å lage flere...og den er foreviget på film :)

Ha en flotters uke du også :)
hilsen meg og kosene mine

Jill sa...

Ja mye av fritiden går jo faktisk med til blogging oxo :-)
Så herlig ut med jentetur!
ha en fin uke!

PRINSESSEDRØMMER sa...

Dette så jo riktig så koselig ut! Skulle ønske jeg hadde vært med!! Men - det var jeg jo!!! Det var bare en super tur! Gleder meg til neste!

Hobbygåsa sa...

Å så herlig med jentetur,shopping og masse god mat - en kjempeflott fritidsaktivitet! Nydelige bilder,og Vigelandsparken er et flott sted å slappe av i. Ha en flott uke!

Kathrine sa...

Fin måte å bruke fritiden på, venner:)) Og foto da. Flotte bilder!
Ha en fin fin uke:))