mandag 2. mars 2009

Madonna

Madonna Louise Veronica Ciccone

Hva skal man si...

Finnes det noe menneske som er mer fantastisk enn henne??

Damen ble født allerede i 1958 og i 1983 kom hennes første album. Som lettkledd og utfordrende ble hun fort guttas favoritt. Som kontroversielt sexikon var vel jentene litt mer skeptiske til henne. Etter å ha vært på scenen i mange 10år har hun endret litt stil etterhvert, blitt litt "mykere", men er fremdeles en av de tøffeste damene som en aldri helt vet hva kommer til å finne på.

Det er ikke mange som kan si de er like sprek som henne. Med tanke på at hun har rukket å bli 50år er det fantastisk å se så ung ut. Hun ser jo ikke en dag eldre ut enn 30 spør du meg! Som hun sier selv er det takket være asthanga yoga som hun driver med daglig, og hun er også observert syklende til trening!! Men hun er også flink til å passe på hva hun spiser, så all ære til henne for det!

Hun er også stor fan av Kabbala og har vel bidratt til at mange har blitt medlem der!

I sommer skal hun ha konsert i Oslo faktisk dagen etter bursdagen min. Og JA, jeg kunne virkelig tenkt meg å være med på det, men som min kloke mor påpekte så har jeg allerede bestilt helgetur til Oslo om to uker samt uketur til London i mai så det er vel grenser for hvor mange turer en singel jente med eget hus kan bestille seg...Uheldigvis!

Men heldige er alle de tusen som skal dit, jeg er virkelig misunnelig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg har ikke den helt store sansen for Madonna,men sprek og flott er hun:))
Delikatbildet ditt var nydelig,finns ikke mere kos en å sitte å titte inn en peis noen ganger.
Ha en fin dag.