fredag 13. mars 2009

ABC i ord og bilde #2







Så var det fredag igjen og klar med ny bokstav, denne gangen er det jo da B som skal i ilden.


Jeg fant fort ut hva jeg ville blogge om denne gangen.


I november 2007 flyttet jeg inn i mitt eget hus! Før jeg kom så langt så gjorde jeg det meste av arbeidet innvendig selv. Det vil si alt fra sparkling, tapetsering, maling og gulvlegging.


Det jeg også gjorde selv, som jeg aldri kommer helt over, er at jeg fliselagde badet mitt selv. Kanskje ikke så veldig utrolig det, men med tanke på at jeg aldri hadde tatt i en flis før dette så syns jeg det er helt utrolig at jeg faktisk har klart det helt alene! Jeg har også montert badeomsinnredningen og hjulpet til med montering av dusjen også!


Så dette er mitt bad som jeg er innmari stolt over!!

17 kommentarer:

Malys krok sa...

Du verden! Det må jeg si er godt gjort!
At du har klart alt dette alene er virkelig imponerende. Og så legge fliser i tillegg! Ja, du har virkelig grunn til å være stolt! Flott at du brukte Badet på B, så fikk vi se hva du får til.
God helg fra Margit.

Petunia sa...

Oj, du er kjempeflink da!!! Gjort alt selv! Nå ble jeg kjempeimponert!

Anonym sa...

Du har jammenmeg all grunn til å være stolt av deg selv!!
Jeg er mektig imponert!!

Unknown sa...

Mektig stolt har du verkeleg all grunn til å vere:0)
Kjempefint var det, for ikkje å snakke om den imponerande prestasjonen du har utført!!
Fredagsklem

Pupziz sa...

Så fint det var a gitt=)
Fin B!
Ha en fortsatt fin helg=)

Sologbolig sa...

Så fint det blei og ekstra kjekt når ein har gjort det sjøl. Ha ei god helg !

Viola sa...

Du er modig, om dette var første gang du flisla et bad! Og veldig flink som har gjort alt dette alene! Hadde ikke jeg klart :/
Flott innlegg! :)

FO - 2 sa...

Du har all grunn til å være stolt.
Bra jobba.
Du er flink.
Og resultatet, ja det ble riktig fint! :)

Anonym sa...

Gøy når man gjør slike ting selv, og enda mer gøy er det når det er første gang man gjør det meste av det :) Flott B post!

Marie sa...

Blir imponerad - men bara man vill kan man få till det mesta. Badet ser jättefint ut - så du ska med all rätt vara stolt.

Vanja sa...

Dyktig du:-)
ikke alle forunt å være så flink at de klarer å fliselegge selv...
Godt jobba, ser pent ut.-)
Takk for titten og god helg
klem fra Vanja

Tor sa...

Lekkert bad! Vi har et halvferdig..tar du oppdrag?

Morsomt blogginnlegg!

Anonym sa...

Oi! Legge fliser er ikke bare bare så klart du har god grunn til å være stolt:-D

HildeS sa...

Fint bad som du har stor grunn til å være stolt over..

GAWO sa...

Jeg sitter bare og måper. For et pågangsmot. Og for et flott resultat. Du har all grunn til å være stolt av din B :-)

Hobbygåsa sa...

Så nydelig bad! Ja du har all grunn til å være stolt av deg selv!

amylin sa...

Pent bad og imponerende å være med på montering.