fredag 6. mars 2009

Kroppstype



Hvordan skal man finne ut hvilken kroppstype en er??

Jeg har leitet i vei på nettet for å finne ut hvilken kroppstype jeg har, men jeg stemmer jo ikke overens med noen av de...

I bladene står det ofte om å kle seg etter kroppstype, men det er jo håpløst å vite når en er meg for sånn er jeg:
Liten av vekst
Store bryster
Ikke skikkelig definert midje
Ikke brede hofter eller skuldre
Ingen rumpe
Forholdsvis brede lår og legger

På en måte har jeg vel timeglassfigur, men kaskje ikke av den mest utpregete typen.

En annen ting er forholdet mellom overkropp og underkropp. Ettersom jeg er lav så har jeg jo både kort overkropp og underkropp samtidig som jeg egentlig har lang overkropp i forhold til beina når jeg sitter, men i virkeligheten lengre bein enn overkropp... Og jeg har også tykkere legger og lår fordi jeg er kort.

Hva topper angår så har jeg vel etterhvert funnet ut hva som klær meg eller ikke, men bukser er det verre med.

Leste i KK om test av hvilken bukse en skal gå med til hvilken fasong en er, men må si jeg ble rimelig forvirret av det fordi jeg passet inn i alle kategorier på en gang.
Det var delt opp i mange kategorier og de jeg fallt inn under var: smale hofter, liten rumpe, tykke legger, tykke lår og korte bein. Og alle kategoriene gav deg ukike stiler.
Så hvordan i all verden skal jeg da finne ut hva som klær meg??
Blir virkelig frustrert jeg...

Ingen kommentarer: