lørdag 7. mars 2009

Åge Sten Nilsen

Hvem husker vel ikke Melodi Gran Prix (eller eurovision song contest som det nå heter) fra 2005 med Wig Wam? Skikkelig hardrock og nesten et pinlig innslag fra norge, men som utrolig nok klarte seg så bra at de havnet på 9. plass.

Men nå har vokalisten havnet ned på jorden og endret litt stil.

I går holdt han konsert på senteret her for å promotere sin nye cd GLAMunition.

Kan vel ikke helt si at jeg visste hva jeg gikk til, for visste vel ikke helt hvem det var eller hvilken musikk som ventet meg. Men dette var vel det man kan kalle for 90-talls poprock. Flere av sangene hadde jeg faktisk allerede hørt noen ganger på radio som "When the good times grow" og ikke minst "Bring the night on".

Jeg ble iallfall gledelig overrasket! Det som er synd er at han kun skal holde på frem til sommeren så gir han seg... :-(




4 kommentarer:

Sologbolig sa...

Takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Kjekt med konsert og iallfall når en blir gledelig overraska. Koselig andebilde og historie til i innlegget uinder. Ha ein fin søndag.

Tara sa...

skulle gjerne vært på konsert med ham, jeg!!! han har bra stemme:)

søte ender i bildet under her...

takk for hyggelig hilsen...og fortsatt god helg til deg:)
klem tara

Pernille på 1. sa...

Hejsa jeg kan faktisk godt huske det nummer fra 2005 :) godt var det ikke . Dejligt at høre at han har skiftet stil og at det var en god oplevelse.
God søndag

Malys krok sa...

Måtte inn her og komentere ditt A- innlegg. Syns det var veldig flotte bilder og god løsning. Takk for at du kom innom meg og skrev en hilsen. Fra Margit.