torsdag 10. mars 2011

Trening!

Nå har jeg rukket å være sykemeldt i nærmere 2 måneder og uheldigvis ser det ikke ut til å bli noen endring på det området fremover.. :-( Foten er til tider veldig vond og etter at vi oppdaget problemer med leggen også har jeg fått mer vondt enn på lenge. Så det ser ikke akkurat lyst ut på den fronten.. Heldigvis har jeg fremdeles treningsmotivasjonen oppe! Jeg har dermed kostet støv av treningsballen min som jeg bruker til en masse øvelser der jeg ikke trenger bruke foten noe særlig!! Surfet rundt på nettet og vektklubb.no og fant en masse treningstips!! ;-) Veldig kjekt å kunne trene litt iallfall når jeg ikke kan benytte meg av wii active som jeg egentlig ønsker å bruke! Ja, og så svømmer jeg jo også flere ganger i uken da for ikke å forglemme det!! ;-)
Published with Blogger-droid v1.6.5

1 kommentar:

Terese sa...

Du er jo en skikkelig spreking! :-) Jeg synes det ser skikkelig morsomt ut med en sånn ball, i alle fall hvis man bruker den som stol, men den tar litt vel stor plass ...