onsdag 30. mars 2011

Bergen!

For noen uker siden var jeg en tur i byn sammen med en venninne! Som alltid når jeg er ute så har jeg med meg et kamera. Denne gangen var det izux kompaktkamera! Vi befant oss plutselig i noen bakgater i sentrum og der er det alltid like vakkert! Så da måtte det bare bli noen bilder!!


Får du, som jeg, litt sørlandsstemning av dette? Hvite, gamle hus har alltid litt anelser fra sørlandet syns jeg, men er ikke mindre vakkert i Bergen da!


Vi lot oss facinere av de tre lampene som hang på rekke og rad! :)


Neste gate var mer befolket, men ikke mindre vakker. Det er noe magisk med brosteinsbelagte gater. Ikke alltid like praktisk når en skal gå med høye hæler og ikke alltid like godt å kjøre på, men er uansett en vakker skue!!

Og sist, men ikke minst så er det vår i luften her og det liker vi!! :)

Ingen kommentarer: