tirsdag 8. mars 2011

Rihanna til Bergen!!! :)

Mulig det er meg som er litt treg i avtrekkeren, eller at det ikke har blitt snakket så masse om i media, men i dag oppdaget jeg nemlig at Rihanna kommer til Bergen og Koengen 17.08.11!!!

Dette skal jeg virkelig ikke gå glipp av!! Sist en av mine favoritter var i byen (Pink) var det ingen av mine venninner som hadde interesse av å gå, så det gikk jeg glipp av. (Og siden jeg ikke hadde bilett kunne jeg heller ikke få ordnet meg fri fra jobb slik at jeg kunne lyttet fra utsiden..) Men denne gangen bryr jeg meg ikke om jeg må gå alene eller noe for dette SKAL jeg få med meg!!!



Musikken til Rihanna er virkelig fengende og jeg blir alltid i god humør av låtene!! :) Gleder meg til bilettene legges ut! Til kr 665 er det jo litt dyrt da, men dette blir helt klart verd det! Jeg er klar for konsert! Dette blir virkelig årets musikalske opplevelse!! :)

Ingen kommentarer: