lørdag 17. oktober 2009

Oppussing!

Denne uken har jeg hatt ferie, og da har jeg endelig gjort noe som jeg har lengtet ettet, menlig å pusse opp soverommet mitt.

Jeg har nok fått noen klager pga dette fordi huset mitt knapt er to år gammelt, men egentlig var jeg misfornøyd allerede før jeg flyttet inn, og nå har jeg jobbet litt overtid for å kunne finansiere prosjektet.


Soverommet før!

Det er også en av grunnene til at jeg ikke har blogget så masse denne uken, for prosjektet har tatt litt mer tid enn jeg antok...


Soverommet etter!!

Er det ikke blitt nydelig?? Nå må jeg bare få meg noe nytt sengetøy så blir det, om mulig, enda bedre!!

5 kommentarer:

Lavynnia sa...

wow, skikkelig flott! Det første var heller ikke så verst, med blått tapet og hvite vegger, men skjønner at du ble lei etterhvert siden det er lite kreativitet å spore der. Og jeg er glad du ikke hørte på de surpompene;) som sa at du skulle droppe prosjektet ditt. Det ble utrolig tøft og nesten maskulint der inne!

ER det bildet tatt av deg? Fint var det uansett:) Og skal du ha gardiner? Vis mer av rommet ditt da, kom igjen, søte deg! :D

Klem på deg!

PRINSESSEDRØMMER sa...

Så fint det ble!! Men du må vise veggene uten tapet og! Bra arbeid! ;-)

Kathrine sa...

Ble kjempefint! imponert over kor flink du er eg :-) Endelig kom det fine bildet på plass også :-)

Vestlandsjenta! sa...

Ja, har lengtet etter å få opp det bildet, og det ble faktisk akkurat så fint som jeg hadde håpet på!

Lavynnia: Det er ikke så mye annet inne på rommet, så ikke nye mer å ta bilde av, den skal kanskje putte inn et bilde av de andre veggene også... Men er en grålig farge... SKal ikke ha gardiner foreløpig iallfall, men får se etterhvert! Men nytt sengetøy og masse puter skal jeg ha!!

Nissemann sa...

Stilig soverom! Jeg synes jo det var kult tidligere også, men mye mer moderne og elegant nå. Kjempelekkert rosebilde!