tirsdag 6. oktober 2009

Bare elendighet...


Det heter jo at en ulykke kommer sjeldent alene, og det har min familie fått vise til gangs i det siste...

Det begynte egentlig forrige søndag ved at min tante fikk et stort epileptisk anfall og ble innlagt på sykehuset i to dager som følge av dette. I går fikk en annen tante beskjed om at hun har en klump i brystet som muligens kan være kreft. Samme dag ble min søster enormt svimmel og det kan hende at det er virus på balansenerven. Dette skjedde jo selvsagt samme dag som samboeren reiste til USA pga forretninger med jobben...

Så for å toppe det hele klarte jeg å få et skikkelig kutt i fingeren i dag da jeg skulle prøve å lage middag... Så nå gumler jeg på piller og verker... Men går på jobb da!


Håper folk ellers er friske og i fin form!

1 kommentar:

ninabakke sa...

Uff ameg! så kjedelig!

Håper alt blir bedre snart.