fredag 2. oktober 2009

Hjelp!

Jeg sliter veldig med bloggen for tiden, og mye av grunnen er at jeg ikke får lastet inn bilder. Dettte har resultert i at jeg nesten ikke gidder blogge engang, og det er jo ikke særlig koselig da... Jeg har brukt Firefox en stund nå, men da jeg igjen brukte explorer får jeg riktignok inn bildene, men da vil ikke innleggene bli som jeg ønsker...
Er det noen andre der ute som sliter med det samme og som kan hjelpe meg med hva jeg skal gjøre for å endre det??
Jeg har virkelig lyst til å fortsette med bloggene mine og ønsker å ha de hos blogspot som jeg kjenner og er vant med, men jeg gidder ikke bruke timevis for hvert innlegg, da forsvinner hele vitsen med å blogge, synes jeg iallfall...
Vær så snill og hjelpe meg for dette er bare rot alt sammen!


Ingen kommentarer: