mandag 12. oktober 2009

Halvtårsdag!

I dag har jeg faktisk en liten bursdag! Det er nemlig akkurat 6 mnd siden jeg stumpet røyken!!



Så hvordan går det egentlig??

Skal jeg være helt ærlig går det enda ikke en dag hvor jeg ikke tenker på røyk, og jeg tenker på det mange ganger i løpet av dagen også... Ikke nødvendigvis at jeg har lyst på røyk, men bare røyk liksom. Kroppen min har et konstant savn etter røyken, og for hver gang jeg klarer å stå imot blir jeg sterkere. Jeg vet at jeg en vakker dag kommer til å ikke tenke på røyk, men når den dagen kommer vet jeg ikke... Jeg har absolutt ingen planer om å starte med å røyke igjen, og jeg føler meg klar for å la det være, men røyk er likevel en del av livet mitt foreløpig iallfall!

Men uansett, hver dag uten røyk er en dag med bedre helse og bedre kropp! Så jeg jubilerer hver dag, selv om jeg alltid tenker på og savner røyken!
Midtstill

2 kommentarer:

terese sa...

Hurra for deg! Stå på, det går jo bare bedre og bedre! :-) Mmmm, klær og hår uten røykelukt, bedre helse, ingen nikotinfingre, og ikke minst masse ekstra penger ... ;-)

Vestlandsjenta! sa...

Tja, så masse ekstra penger har jeg ikke sett noe til enda da... Men blir vel kanskje bedre med tiden, håper jeg!