fredag 4. februar 2011

Gave!

Jeg beklager virkelig på det sterkeste at jeg ikke har blogget på LENGE nå.. Grunnen er egentlig ganske klar. Jeg sliter med vond fot og har vært sykemelt i 1 mnd nå, så motivasjon til det meste er ganske laber. Huset bærer også preg av dette... :( Så det blir lite bilder på meg for tiden. Håper bare jeg finner motivasjon til både å ta bilder og å gjøre diverse ting etterhvert..

I dag er en ekstra kjip dag. Jeg begynte nemlig plutselig å kaste opp.. Heldigvis gav det seg når jeg var tom så nå er det "bare" kvalmen som henger i.

Mine foreldre skulle komme med farris og eplemost (som skal være en effektiv "kur") og i posen var det også 2 andre ting:


Babyliss Lisseur Soufflant. Blowing straightner.
Den skal da rette, forme, tørre og lage skinn til kort og middels langt hår! Gleder meg til å prøve det ut!


Babyliss Beliss 2000w
Som også skal tørre, rette og lage skinn.

Jeg har jo ganske så tørt og krusete hår så skal bli spennende å se om dette kan fungere for meg!! :)

Så får vi bare håpe at formen blir bedre etterhvert så jeg finner igjen motivasjon til trening, blogging og husarbeid!! :)

Ingen kommentarer: