mandag 21. februar 2011

Har en drøm...

...om å kunne løpe på stranden i Fort Lauderdale!


Da jeg begynte med å gå ned i vekt, hadde jeg et stort mål i sikte. Det innebar selvsagt det å kunne se bra ut på stranden i Florida, men også det å kunne ta seg en løpetur akkurat der!

Da jeg bodde i spania hendte det fra tid til annen at vi tok oss en liten jogge/løpetur på stranden og det var skikkelig kjekt! Det ser så lett ut når de gjør det på film, men det er faktisk ganske utfordrende, og ikke minst får en masse sand i skoene! :) Men det er verd det!!

Jeg har investert i sportstrøye og hipster fra Pierre Robert (rosa sådan!) som jeg håper å bruke på joggerunden! Problemet nå er jo ikke relatert til vekt eller fysisk form, men derimot til min tragiske fot... Den ser nemlig ikke ut til å bedres selv med langvarig krykkebruk. Så jeg heller vel mer og mer til at det må mer krutt til for å få denne fikset. Da tenker jeg vel kanskje til og med på operasjon. Håper jo selvsagt at jeg slipper slike ting, men det ser jo ikke akkurat ut som det skjer noen forandring av seg selv...

Men drømme gjør jeg videre! Det er enda en del uker igjen til vi drar så mye kan jo skje innen det!! Håper jeg iallfall da!! :)

Ingen kommentarer: