søndag 23. januar 2011

Besøk!


I hele vinter har jeg hatt mat ute til fulgene, men det er ikke så ofte jeg hverken klarer å få tatt bilde av de eller at de er på besøk. Så her hin dagen fikk jeg endelig sjansen min!!

Jeg brukte speilrefleks og stod helt inntil vinduet, men det ble ikke så stort bilde som jeg hadde håpet. Linsen er for dårlig selv på slike avstander... Håper jeg en dag har skikkelig utstyr så jeg kan kose meg skikkelig med kamera og få tatt bildene akkurat som jeg ønsker.

Men syns nå bildet var ganske bra tross alt da!! :)

2 kommentarer:

Kathrine sa...

Syns bildet var fint jeg:-) Håper at fuglene i hagen snart forstår at det er mat som henger i treet her hos oss. Hang ut en sånn fuglemater full i frø til jul, men de har ikke rørt den. Jeg får vel helle frøene på bakken, da spiser de nok ;-)

Vestlandsjenta! sa...

Er vel ikke samme med vinteren der som her.. Her finner de jo ikke annen mat så da må de ta den vi henger ut... Tok en god stund før de oppdaget maten hos meg også!

Takk for at du likte bildet forresten! :)