mandag 14. juni 2010

Hyttetur med jentene!



I helgen var jeg på hyttetur med 4 av venninnene mine! Det var veldig koselig, og som "naturfotografen" jeg er så fikk jeg tatt en masse fine bilder! En del av de er tatt med mobilen min ettersom jeg hadde tomt batteri på kameraet mitt... Men syns det kameraet egentlig er ganske så bra da! Så se og nyt!!



Det var ikke så veldig fint vær, men stranden var fin å gå på likevel, så der vandret vi avgårde og tok en masse bilder!




Hjerte i sanden!



Er det ikke vakkert??



Må si de ser litt skeptiske ut disse her... Kanskje de ikke er så veldig glad i å bli fotografert??



Mens denne karen her kom seg ut av gjerdet og løp avgårde midt på veien, stakkers liten!






På gården der vi hentet vann (hytten har ikke innlagt vann...) stod det en masse gamle melkespann, så jeg måtte bare forevige ett av de!

Ikke langt fra hytten ligger et sted som heter Skjerjehamn. Stedet er mest kjent for denne figuren:


Som altså er en "hitler hilsen" statue av Komg Olav V. Det var nemlig ikke så mange som ville ha denne figuren, så dermed havnet den her! Det var skikkelig ruskevær den dagen, blåste noe helt enormt, men det gikk helt greit! Ble nå noen fine bilder av det da!!








Et skilt som stod på bilen til stedet var dette:



Syns det bare var utrolig mirsomt! Så nå har jeg det faktisk som profilbilde på fjesboken! Hehe!




En av broene ute på øyene ser ut som dette. Artig!



Takk for en flott helg jenter!!


Ingen kommentarer: