onsdag 30. juni 2010

Høy champagneføring!

Jada, jeg vet at jeg helst skulle feiret på helt andre måter enn dette og at jeg skulle feiret helt andre ting enn dette. Men nå gikk nå ikke det som jeg hadde håper på og i dag fikk jeg en annen nyhet som jeg følte at jeg virkelig måtte feire!



Etter å ha bodd i huset mitt i ca 2,5 år har jeg faktisk ENDELIG fått tillatelse til å bo her! Jeg har nelig endelig fått ferdigattest på huset mitt!! Yuuhuu!! Etter at jeg fant det ut bestemte jeg for at jeg skulle sprette champagnen, problemet var bare at jeg måtte gå på jobb først. Så med en gang jeg var ferdig på jobb hentet jeg den sprudlende cideren fra hardanger og kjørte opp til m og p. Ble visst meg og m som drakk den opp, men var veldig koselig det da!! :)

Forresten så har jeg også fått ordnet opp i de andre husbygging problemene mine i dag så dette er virkelig koselig! Skulla bare ønske at jeg kunne klare mitt høyeste ønske også, men det lar visst vente på seg...


Ingen kommentarer: