søndag 4. april 2010

Workday from hell!


I dag hadde jeg virkelig en ræva dag på jobb! Første bussen jeg sku bruke virket ikke så jeg fikk en annen. Den virket tilsynelatende. Jeg kjørte noen timer før lunchpause, men etter lunchen ble bussen helt rar. Jeg sku kjøre fra straume t byn, men merket at jeg mistet trykk så jeg ringte inn. Der ble jeg midlertidig betrygget og kjørte litt videre. Etter noen stopp forvant trykket såpass at jeg ikke fikk opp døren foran, så jeg ringte igjen og fikk en annen til å overta passasjerene så jeg kunne komme meg tilbake t straume for å bytte buss. Lite visste jeg hvor farlig det egentli sto til, for rett etter bakken med fra knarrevik gikk det virkelig ille. Bussen sluttet HELT. Og da mener jeg HELT også. Tenningen var i, men bussen var helt død, altså hverken styring etter bremser virket. Der og da var det virkelig skummelt for jeg ante ikke om hvor eller når den ville stoppe. Heldigvis stoppet den fint på egen side av veien! Jeg fikk hjelp t å komme meg t straume for å hente ny buss, men var jo langt utenfor rute. Heldigvis klarte jeg å kjøre meg inn igjen før jeg sluttet. Bildet viser da redningsbilen som var raskt ute for å hente bussen min. Til tross for påske var det masse trafikk på veiene og køen stod fort opp t knarrevik. Så om du stod i kø i dag så beklager jeg... Om ikke dette var nok så virker ikke nettet mitt her hjemme heller nå... :-(

Ingen kommentarer: