tirsdag 13. april 2010

Kvarven del 2!

Tok sin tid, men endelig klarte jeg å få inn resten av bildene fra søndagens tur! Måtte til slutt laste inn ett og ett bilde for ikke å bare få error melding. Aner ikke hva som skjer m bloggen eller nettet, men noe er iallfall ikke som det burde være...

Uansett, her er flere nydelige bilder!



Noen som skjønner hvorfor jeg fikk ringens herre feeling?? Er jo bare så magisk og eventyrlig her at jeg dette rett inn i en svunnen og vakker tid!



Jeg tror det muligens kan ha stått en kanon eller lignende i den armerte ringen, men jeg kan ikke bekrefte det for det har ikke vært noe der så lenge jeg kan huske!







Og som vanlig måtte jeg jo ha med noen nydelige naturbilder denne gangen også!
Jeg simpelten elsker norsk natur, men uheldigvis tilbringer jeg alt for lite tid ute i naturen så der må jeg virkelig skjærpe meg!!

:)

1 kommentar:

PRINSESSEDRØMMER sa...

Ser ut til å ha vært en kjempefin tur! :-)