fredag 23. april 2010

Hva skjer??

Den ene dagen er det vårtegn i luften og vi sitter ute og koser oss i solen, blomstene trives og vokser og alle er i godt humør. Neste dag er det bikkjekaldt, rutene frosne, rim på bakken og i det hele tatt ukoselig...

Jeg lengter VIRKELIG etter skikkelig vår og sommer etter at vi nå har hatt en innmari lang vinter, men så sier de til og med at det kan bli en kald sommer... Om det blir noe særlig mye kaldere nå så tror jeg jammen meg at jeg flytter til grønnland for der vet jeg iallfall at det skal være kaldt. Jeg er virkelig ikke noe vinter menneske, så jeg bor seriøst på feil sted... Nå har jeg endelig begynt å gå uten stilongs og bestyr, men tror jammen meg at jeg må finne det frem igjen for er jo så kaldt her jo...

Bildet er forresten tatt i sommer, og slik skulle jeg ønske at det var snart igjen. Jeg har jo snart kjøkkenet fullt av sommerblomster som vil ut i hagen og kose seg, men som ikke kan det fordi det er alt for kaldt for de der... En masse solsikker og erteblomster venter spent på sommeren ute, men kan ikke slippe ut enda i frykt for å fryse fast...

La det bli varme og sommer, NÅ!!!!!

Ingen kommentarer: