søndag 29. november 2009

Utfordring!

Jeg har fått en utfordring fra Lavynnia som ber meg gjøre følgende:

1. Gå inn på mappa “Bilder” eller “Mine bilder“.


2. Velg den 4. eller den 7. mappen.


3. Finn fram til det 4. eller 7. bildet.


4. Sett inn bildet i et innlegg, og skriv litt om det.


5. Utfordre 5 nye, legg ut en link til dem du utfordrer, og gi disse beskjed om at de er blitt utfordret.

Riktignok måtte jeg fuske littegrann fordi jeg ikke tar bilder av meg eller min familie inn på bloggen min... Men 4. mappe var fra bursdagen min i sommer, og bilde 6 i den mappen var dette bildet her! Det er sjokoladekake uten hvete!! Herlig var den!!

Jeg må sende denne utfordringen videre til 5 andre bloggere, og de jeg har valgt er: Janne, Kathrine, MaterialGirl, Mariell og Siwan. Håper dere tar imot denne utfordringen med strak arm!!

1 kommentar:

Lavynnia sa...

nam, nam, den kaken så jo råååågod ut! Legger du ut oppskrift, snuppa?:D

Angående oppskrift på kjøttkake/-boller, så har jeg ingen. Jeg trodde det var sånn du lagde dine kjøttboller, jeg:) Med spinat og egg oppi kjøttdeigen, og en del krydder, blande godt sammen, forme kaker og steke dem i pannen. Har ihvertfall lest at mange pleier å putte egg oppi for å få bedre smak, og for at den skal "lime" sammen, eller noe sånt.

Har ikke lagd det selv, så jeg aner ikke om det virkelig funker da...

Nå har det snødd her hos meg, og jeg håper snøen blir liggende til imorgen slik at jeg får tatt noen fine bilder:) Må visst få meg en ny vinterjakke også snart, slik at jeg ikke fryser meg ihjel! Har du noen vinterlige aktiviteter på timeplanen i tiden fremover? Kommer du til å stå på slalåm, eller ake, eller annet?

Tror jeg skal bare fotografere, jeg, og være litt lat sånn sett;) Eller kanskje ake littegranne..... Vi får se.

Ha en riktig god natt, og sove godt! :D