tirsdag 10. november 2009

Nå er det jul (nesten) igjen...



Nå er det allerede blitt langt ut på høsten, og faktisk er det bare 43 dager igjen til julaften, så begynner vel å bli ganske travelt rundtom hos de fleste tenker jeg! Her hjemme er jeg faktisk kommet ganske så langt når det gjelder gavene allerede, mangler vel egentlig bare noen småting, så er jeg allerede helt ferdig!!

Ute er det også begynt å bli en annen årstid og jeg bør vel strengt tatt få bort de siste restene etter sommeren i krukker og urner, men det er jo litt koselig også da...

For ikke å snakke om vaskingen jeg burde ha drevet masse med for tiden... Men heldigvis er det enda noen dager igjen, så jeg skal vel få puttet det innimellom også! Eller??

Ja, så var det jl julepynten da... Jeg har funnet en masse jeg har lyst på, så får se hva det blir til... Har vel egentlig alt jeg trenger på den fronten, men er jo kjekt med noe nytt også da!!

Og julekort!! Der er jeg faktisk også litt i rute! Jeg har allerede laget noen hjemmelagde kort som jeg er veldig stolt over! Flere skal det bli!!

Jaja, uansett om en er klar eller ikke så kommer julen flygende alt for fort hvert eneste år!!

Hvor står du?? Klar??

2 kommentarer:

Lavynnia sa...

Jeg synes at det er for tidlig å tenke på jul, og unngår de store kjøpesentrene så godt jeg kan da. Men har jo sett at julepynten har kommet allerede i mange av butikkene, og jeg vurderer å kjøpe inn et plasttre i år for å spare miljøet.

Men er plast så mye mere miljøvennlig da...? Men bedre enn å hugge ned tonnevis med trær bare for å glede seg over dette i noen få dager før alt pakkes ned, og søppelet er neste stasjon. Men uff, jeg mener ikke å være negativ, men av en eller annen grunn så tenker jeg på miljøet i de mest merkeligste situasjoner;)

Uansett, jeg gleder meg til jula i år, og har først og fremst tenkt å gjøre noe for ungene her i området. Bake litt for dem, eller invitere dem hjem på saft og boller. Elsker å sitte og snakke med unger, de er utrolig herlige, og så er de rett frem og ikke noe løgn der i gården. Ikke før de kommer i en litt erfaren alder;) Men sånn er det vel med de fleste av oss, tror jeg.

Går det bedre med helsa di for tiden? Spiser du normalt nå?

God natt, og sov godt!

Anonym sa...

Hei!! Takk for gratulasjoner på bloggen min:-) det var koselig.. så du er en venninne av Sigrid altså? det var jo artig.. verden er jammen ikke stor;)
Julen ja.. gleder meg masse.. som alltid.. har begynt på noen av presangene.. tenkte det var greit å ikke ha så mange nå når babyen er kommet.. lyst til å bruke all tid sammen med han og resten av familien.. men litt juleshopping blir det vel alltids..
Du får ha en fin kveld videre:) hilsen Janne.