søndag 1. november 2009

Et lite tips...

Er du også blant de mange som kjøper drøssevis av produkter, dyre som billige, fordi de påstås at det skal gi deg mykere kropp, men opplever at de virker ikke likevel?? Jeg har vært der! Men for noen år siden oppdaget jeg noe helt genialt, som funker!
Det er nesten så genialt enkelt at jeg har lyst å beholde det for meg selv, men jeg skal heller være så snill at jeg skal fortelle dere hemmeligheten!
Så det ulimate tipset for garantert myk og vakker hud er dette:

Det er helt sant!

Jeg dusjer meg på vanlig måte og mens balsamen får være i håret så smører jeg meg inn fra topp til tå med olje! Lar det overflødige renne av mens jeg vasker ut balsamen, men ellers blir alt igjen på kroppen! Trenger såvidt å tørke meg etterpå for vannet preller av! Og ja, du blir deilig babymyk!

Bare prøv!! Genialt, enkelt og ikke minst billig!! Og NEI, du blir ikke fet eller oljete etterpå, det trekker raskt inn!!

1 kommentar:

Lavynnia sa...

Jeg har flere ganger tenkt det samme selv, nemlig at jeg skal smøre meg inn med en gang jeg kommer ut av dusjen, men neida, jeg er litt lat på det området:P

Velkommen tilbake! Har du begynt å skrive inne på den andre bloggen din også, eller holder du deg foreløpig til denne? Og så bra at helsen din begynner å bli bedre, - kanskje jeg påvirket deg med min dårlige bloggemotivasjon, en kan jo aldri vite, vet du;)

Ha en fortsatt fin kveld, eller natt, og sov godt!