tirsdag 14. februar 2012

Happy valentines day!

Jeg er egentlig ikke stor fan av amerikanske tradisjoner som vi har blitt lokket til å ha, men samtidig er det jo kjekt kunne gjøre litt ekstra av og til! :-D Så jeg har laget kort til min kjære og kjøpt en liten gave til han i form av kusmi te som heter love (for han er faktisk veldig glad i te) og en liten sjokoladekake! Han (eller vi) fikk en gave i går også! Han snorket nemlig og det er jeg ikke så veldig overbegreistret m så jeg kjøpte noen plaster man skal ha på nesen som utvider neseborene! Det virket! :-D Har iallfall ikke våknet i natt! :-D Nå er det tid for å dolle seg litt før vi skal på fridays å spise middag i kveld! :-D Håper dere har en kjekk valentines dag alle sammen! @-}--


Published with Blogger-droid v2.0.4

Ingen kommentarer: