lørdag 25. februar 2012

Dagens handlinger!

I dag har vi fått utrettet en hel del!! Det var jo nesten vårstemning ute i dag, så da måtte en nesten utnytte det!! :) Så min kjære, jeg og Pappa har laget vedskjul!! 


Tok noen gode timer å få til, men jammen meg ble det bra!! :) (Om jeg så må si det selv) Det gjenstår enda noen ting, som at sidene bør dekkes til og kanskje ha presenning på forsiden, men ellers så ser det jo ganske så bra ut!! 

I kveld skulle vi slappe av og kose oss med krabber som vi hadde i sjøen, men jammen meg hadde de ikke stukket av... Det var bare en igjen, men sammen med en del blåskjell og scampi ble det ganske så bra likevel!! :)


Nå har vi laget oss et hi og tenker å bli værende her resten av kvelden!! Vinen er fremdeles en del igjen av, så den skal bli god å ha!! :) 


Ha en flott kveld folkens!! :)

Published with Blogger-droid v2.0.4

Ingen kommentarer: