tirsdag 3. mai 2011

Første møte med Florida - Orlando!

 Jeg kan vel ikke si at jeg har kommet meg helt etter den fantastiske turen til Florida, men tenkte likevel jeg skulle starte i det små med mine første inntrykk!


Fly gjorde vi jo selvsagt - og det i MAAANGE timer! Bergen - Frankfurt - Toronto (hvor vi måtte overnatte) - Orlando. Jeg rakk å se Black Swan, King Speech og Burlesque. 

De første dagene skulle vi tilbringe i Orlando, bla fordi det jo er der Walt Disney Parkene befinner seg! Vi bodde på et hotell som het Lake Buene Vista Resort Village and spa!

Fra leiligheten hadde vi utsikt til bassengområdet, litt av et syn!!


Jeg bodde sammen med mine foreldre, men fikk heldigvis både eget soverom -


- og eget bad!  Veldig kjekt!!


Kan ikke klage på resten av leiligheten heller, men de ble vel ikke så masse brukt..


Ikke så veldig lett å se her, men både kjøleskap, komfyr/kokeplate og mikro er nærmest dobbel str av det som er hjemme. Inne fryseskapet var det faktisk isbitmaskin! Artig!! 

Måtte bare ta med dette flotte bildet av bassengområdet på kvelden! Vakkert!! 

Rundt bassengområdet var en dam hvor det viste seg å bo iallfall en skilpadde!! :) Bildet er tatt med 300mm linse høyt oppe fra, men jeg såg ikke beboeren igjen senere så da måtte det bli dette!! 

Litt misunnelig må jeg si at jeg var på rommet til mine foreldre. Med intergrert boblebad, gedigen dusj og alt rett inne på rommet!


Vurderer virkelig å ha det slik hjemme hos meg, men da må en ha litt ekstra bad itillegg så det ikke blir kø på ens soverom! Hehe! 

Dette var en liten introduksjon til mer som kommer! Bare gi meg litt tid, for jeg har tatt rundt 2500-3000 bilder så tar en stund før jeg får skikkelig oversikt!!

1 kommentar:

Kathrine sa...

Flotte bilder! :-) Gleder meg til å se flere etterhvert. Høres ut som om du har hatt en utrolig flott tur! :-)